13.10.2012


DSC_0632 – Kopio DSC_0644 DSC_0650
DSC_0670 DSC_0697 DSC_0661
Shirt - GinaTricot
Jeans - dr. Denim
Shoes - Converse
Jacket - Vero Moda

Här är då bilder från torsdag när jag och Saga gick ut och lite fota i skogen. Vad tycks? För första ''outfit'' bild, men de blir nog bättre ;) Igår var jag avoann i Sello med min syster, köpte ett par mörk gröna jeans åt mig, woop äntligen köpte jag dem! Sen hände det inte något speciellt, skulle titta på Vampire diaries men förståss gick inte min dator med på det så det blev tidig sömn för mig. Var idag på min kusins konffis, blev bjuden på god mat och umgås med sin kära släkt, how fun? Haha, nåja men kom sen hem och köpte lite god mat med mamma och ska lite feta oss på kvällen. Håller också på att bli lite sjuk nu, har frusit massor och annors också lite snuvig. Hoppas ni har haft en bra veckoslut!

// Tässä olis sit vähän kuvia torstailta kun mä ja Saga vähä innostuttii tuolla metsän siimeksessä kuvailla. Mitäs tykkäätte? Ainaki ekaks ''asukuvaks'' varmaa ihan ok, mut harjotus tekee mestarin! Eiksje? Eilen olin sit siskonkaa nopsaa sellossa ja ostin sielt tumman vihreet farkut, jess viimeinkin! Viikon kohokohta, sain myös todistuksen ja nostin viime todistuksesta keskiarvoa 0.4 ! oon ylpee! Tänää olin serkun konffikses, hyvää ruokaa ja sukulaisia joka puolella. Sit ei tästä sen enempää kohta Leonardo DiCaprion perää kuolaamaa teeveen ääreen. Toivottavasti teilläkin on ollu hyvä viikonloppu!

3 comments:

Piristä kommentilla :)