Amerikankotka liitää

blogii hooploop blliggg DSC_0843

Viimeinkin sai nukkua pitkään, mulla on niitä univelkoja riittäny kun unirytmi on ihan sekasin että oksat pois. En oo jaksanukkaa tehä mitään, olin tänään kotona vaan ja käytiin siskonkaa vähän kuvailemassa. Sit tehtii hyvää ruokaa ja katottii Magic Mike, haha sai edes hetken uneksia hyvän näkösistä miehistä kunnes sitten taloon tallusteli neljä römpsäkkää poikaa ja valtasi olohuoneen kolme telkkaria seuranaan. Codia katellessa taitaa ilta jatkaa loppuaan. Oon katellu läpi nuo blogit myös ja pari lempparia löyty niin siitä sitten postausta myöhemmin! :) 


8 comments:

  1. aiivan ihana blogi! (: tuot piristystä mun päiviin.

    http://lonelyforever3.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Tosi ihana blogi ja mahtava tyyli:)))

    http://pictureme-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia Lisa! :) jaja ikävä on <3 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooi kiitos!:) samoin kukaikinäoletkaan♥

      Delete
    2. ainiiin joo oon Neaa :DDD

      Delete

Piristä kommentilla :)