Burning bridges

IMG_0458 IMG_0539 IMG_0405 IMG_0480

Aika menee niin hirveen nopeesti, pääsiäisloman viimenen päivä ois jo huomenna ja tarvitsisin vaa lisää lomaa. Oon ollu täällä mökillä mun serkkujenkaa ja löhöilly mökillä auringossa päivät pitkät. Pisamat valtaa mun naaman taas ja näytän kohta ihan pikku tytöltä, hehe.
Ootan niin paljon et kesä tulis ja sais kävellä ulkona shortseissa eikä käpertyä paksuihi toppatakkeihi, talvi ei oo ihan mun juttu. Mut on jo toi kirkas aurinko hyvä merkki, kevät on kohta täällä!


Oon ihan rakastunu One Republicin uuteen ''Native''- albumiin ! rakkautta

IMG_0321 IMG_0765 IMG_0322 IMG_0650

8 comments:

  1. Hey,
    I'm from Germany, I like your Blog, I think you can win more fans/followers if you more smiling (:

    ReplyDelete
  2. aivan älyttömän ihana tää sun blogi ja oot superkaunis! :) ♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Hienoja kuvia! :) Millä objektiivilla ja kameralla kuvaat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoskiitos!:) mulla on toi canonin 600d ja sit se perus objektiivi ja tänään just saapui toi 50mm rakas <3

      Delete

Piristä kommentilla :)