I woke up this morning

lisamustana tiikeri mustaavalkosella LISA CANON3
Shirt - Zara | Jeans - Dr. Denim | Leather Jacket - Vila | Shoes - Converse | Necklace - H&M

Arvatkaahan miten mun päivä piristy eilen nollasta sataan kun makoilin kipeenä kotona ja iskä tuli pieni paketti kädessään kotiin ja ojens mulle ja siinä se 50mm objektiivi oli! Woaah oon niin onnellinen <3 Otin sen tietenki tänää sit mukkaa ja otettiin Sagan kaa vähän kuvia, tehtii myös mäkkikeikka. Viikonlopun oon varmaan vaan kotona, huomenna ehkä ihanan kaverinkaa pitkästä aikaa saa nähä :) Ja söndag olis sit siskon synttäreitten viettoo! Muuten haluun vaan tulla kunnolla taas terveeks, pitäkääs tekin aivan huikee viikonloppu!

Ps. Mitä mä oon kuullu nii bloggerin readeri lopetetaan nii menkääs seuraa mua sit bloglovin'iin! Pääsette sinne tuolta ylhäältä tai tästä!

5 comments:

  1. uuuuuu 50millinen! x) mitämitä mitennii lopetetaan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeejeee!!:::) ja joo nii oon ainaki lukenu muitten blogeist et se poistuis 1.7?!?! entiiä sit et mitä täää on

      Delete
  2. Oot tosi kaunis! Toi bloggerin readeri ei kai oikeesti poistu? Joku bloggaaja oli asiaa selvitelly ja kirjottanu että ei se poistu, että bloggeri ja google "eroaa" tai jotain, mutta tuo toiminto jää silti tänne bloggeriin? Toivottavasti ainakin! Rupesin nimittäin just seuraamaan sinuu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitoskiitos paljon!:) no huhhuh mä ehin jo panikoimaa mut hyvä jossei se mee pois! :)

      Delete
  3. kiva blogi!(:
    http://thesneakergirl.blogspot.com

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)