Menevii ja tulevii, kuka niitä murehtii

liiisukka armyyjackeet Lisa blogi kenkä böäääääää
Shirt - Ginatricot | Jeans - Vila | Army Jacket - Varusteleka | Shoes - Converse


Täällä taas oon, viikko meni tosi nopee ja nyt istun mun huoneessa, paljon koulutöitä tekemättä mut en jaksa niistä murehtii. Toi takki saapu mulle pari viikkoo sitte postissa, aika ihana ja varmaan maailman halvin haha. Ja muutesmuutes meikä tyttö vaalens hiuksii eilen, astetta tyhmempi musta tais tulla. Mitäs tykkäilette? 
Ensviikko on mulla kokeita ja kirjotelmia ja vappu! jeejee, en kyl oo kovin innoissani, ei edes oo mitää suunnitelmiakaa. Mutta ei mulla täs muutakaa, tosi sekavaa tekstiä enkä saa kirjotettuu mitää järkevää, hyvää sunnuntaita teille!

5 comments:

  1. Pääsit mun Linkkaa blogisi -postauksen TOP 5'seen!
    http://choose-to-be-lucky.blogspot.fi/2013/05/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    ReplyDelete
  2. Moikka! Pääsit meidän link your blog-postauksen TOP 5! :-)

    http://emmalauraeveryday.blogspot.fi/2013/05/link-your-blog-tulokset.html?m=1

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)