Ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan

Moi.
Mä tiedän, taas on aika vaan hurahtanu ja tää blogi on taas jääny tälleen. Entiiä ihan et miten tää tulee jatkumaan, mitkään kuvat ei vaan onnistu eikä mikään tunnu sujuvan. Oon kolmatta viikkoo kipeenä, tai no oonmä aina sillon tällön ollu terveenä koulussa mut sit taas huono olo iskee enkä pysty tekee muuta ku nukkua. Se aurinko vois taas ilmestyä ja tuoda sen h*lvetin kesän tänne, en jaksa kattoo ikkunast ulos enää ja nähä lunta ja vettä. Kohta on jo menny puolet huhtikuusta ja viime vuonna muistan et kävelin jo nahkatakissa ulkona ja nyt oon ehtiny käyttää sitä vaan kerran mut taas palelen mun talvitakilla. plää.

Ja ei mulla mitää uusia kuvia tarjottavana, ja tää koko teksti on vaan angstausta haha.

 

LISA CANON2

5 comments:

  1. Really nice outfit:) if you want go to my blog:) http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Ihana blogi, oot hurjan nätti ja sulla on tosi kiva tyyli! :) Pikaisia paranemisia sinnepäin!

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos hirmuisesti! Yritän parhaani :'')

      Delete
  3. Olet voittanut linkkaa blogisi kisan! Onneksi olkoon <3
    llife-is-adventure.blogspot.fi

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)