09052013

Vieläkin jatku tää hidas päivittäminen blogissa. Nyt on lomaa, oon mökillä ja kamera jäi kotiin. shit. Viime postauksesta on jo aikaa, ja ajattelin et mun pitäis tulla kirjottaa tänne vaikka en tiiä mitä mä kirjottaisin. En oo koskaan kirjottanu tänne mitään pitkää tekstiä, en oo hyvä semmosessa enkä keksi mitään kerrottavaa. Kun kattoo muita blogeja niin voi melkeen sanoa ett lukijat on oppinu tuntemaan bloggaajan sen tekstin kautta. En usko että te tunnette mua, laitan pari kuvaa mun naamasta tänne ja kirjotan miten aika menee nopeesti ja koulu on kakkaa, en sen enempää. Enmä tiiä mitä mä musta kertoisin, tai mitä te musta haluutte tietää. Mua itekki ärsyttää jo et mun blogi on täynnä kuvia vaan mun naamasta eikä mistään muusta, ehkä pitäis alkaa kannella sitä kameraa mukana enemmän tai jotain. Ja kirjottaa tänne useemmin.


Vielä ois 5 normaalia koulupäivää jäljellä ja sit ois peruskoulun kokeet ja panostaminen loppu! Kesäloma alkaa vasta parin viikon päästä mut kyl se kohta täällä on! Huhhuh. Ja niinku sanoin tulin tänne mökille eilen kolmella junalla ja matkalla tajusin et kamera jäi kotiin, ei siinä enää asialle ehtiny tehä mitää mutta vituttaa kummiski. Ja nyt kun oleskelen tääl mökillä ja tekemisen puute on suuri nii voisitte kertoo kommenttiboxii et haluisittekste jotain erityistä postausta tänne ja jos mun pitäis parantaa täällä jotain?:) Hyvvää pikkulomaa kaikille!

_MG_3509
Pylleröt <3

2 comments:

  1. Videopostaus!! tai meikkipostausta :) tykkään tosi paljo sun blogist ja siks ehk voisit postailla useemmin !

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)