I see you

Moikkamoooi täällä kissanvahti kirjottelee. Joo eli oon tän viikonlopun yksikseni tädin kämpillä ja pidän seuraa tolle epäsosiaaliselle kisulille joka pelkää mua ja mä sitä :D haha. Oon aina vähän aristanu kissoja kun oon pienenä ollu niiden raapimisuhrina ja ne on muutenki nii arvaamattomia et millon ne käy päälle.
Vähän yksinäistä täällä on mut en tiiä millon oon viimeks saanu tämmöstä omaa rauhaa nii onhan seki ihan kivaa, mutta viel kivempaa ois jos oma kulta ois täällä jonka kainaloo vois käpertyy.
Sain myös kakspäivää sitten tietää että mihin kouluun mä syksyllä tallustelen ja oonhan mä ihan tyytyväinen siihen! Se tunnin matka vaan vähän mietityttää mutta ei se varmaan nii kamalaa oo. Elikkäs practikum se sitten ois.
Mää taidan mennä tekee tuttavuutta ton sohvalla nukkuvan kisulinkaa, pitäkää tosi kiva viikonloppu ihanat!


DSC_0347-001

2 comments:

  1. Se on kissan luonteesta kiinni, meijän kissat ei ainakaan IKINÄ kävis kenenkään kimppuun ;>
    Paitsi Minni hyppää harteille ja asettuu siihen kehräämään, mutta sehän on vaan hyväntahtoista käytöstä :P

    Kivan näköinen blogi sullakin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojoo oot oikees :D Itelläni on kaks koiraa ja kissat ja koirat on muutenki niin eri luonteisia nii en oo ihan tottunu kissoihi

      Delete

Piristä kommentilla :)