LANDE

tikkataulu2 lumirannalla mansikkaa IMG_2404 puu

Käytiin toissapäivänä serkkujen kaa vähän mökkeilemässä, syötiin mansikoita ja vohveleita ja maailman ihaninta kakkua! Uitiin ja saunottiin ja etiskeltiin kasveja serkun koulutehtävään, hahah :D Silleesti mun vapaapäivä meni, muuten olin eilen ja tänään töissä, ihana asiakas oli eilen ostanu mulle keno arvan mut harmi vaan etten voittanu sillä sitten mittään... ja tänään oli mitä kauhein työpäivä ikinä, allerginen reaktio kirsikoista, lukittauduin roskislavalle ja jouduin kiertämään koko kaupan ympäri että pääsen takas sisään ja se on citymarket ei mikään pikkuputiikki -.- sit vielä lisäks lukittaudun sisäänkäynti ovien väliin, tiedättehän että siinä on yleensä kaks liukuovea peräkkäin niin siellä välissä mä sit seisoskelin sen 15min ja koputtelin paniikissa ovea kun luulin että kaikki työntekijät oli jo lähteny kotii. Noh selvisinpäs kumminki päivästä ja nyt sopis kunnon yöunet tälle tytölle joten mä lähen tästä pehkuihin, morjens!

3 comments:

  1. Tosi kivoja kuvia ja harmi et sun päivä oli noi kamala :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi kiitos! :) nojoo no onneks mä selvisin!

      Delete

Piristä kommentilla :)