Leave the world behind

lisablogikollaasi lisablogi3 lisablogi6
lisablogi2
Shirt - H&M | shorts - ginatricot | sunglasses - seppälä | shoes - H&M

Oon pahoillani tästä hiljaisuudesta blogin puolella. Mulla on ollu töitä, töitä ja lisää töitä eikä säätkään oo ollu hyviä et ois voinu ottaa mitään kuvia. Oon taas viikonlopun mun tädin luona hoitamassa kissaa, joka tunti sit päätti karata ulos. Nyt en tiiä mitä teen, ehkä se tulee jossai vaiheessa takas sisälle mut pelottaa et se jää auton alle kun autotie heti ulko-oven edessä. Bläää oon huono kissavahti -.-
Ei oo tapahtunu muutenkaa mitään erikoista, oon ollu töissä, tullu kotii, nukkunu, syöny ja nukkunu. Ja sit jumittanu uuden sarjan kaa ''switched at birth'' tosi mielenkiintone ohjelma, suosittelen!
Mutta nytten > kissaa ettimään, wish me luck!

4 comments:

  1. hienot shortsit! toivottavasti kissa löytyy:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiiitos! :)) jo tulihan se sitte sisälle.. :P

      Delete
  2. Mist sun aurinkolasit on? :)

    ReplyDelete

Piristä kommentilla :)