UNKNOWN

En tiedä mistä alottaa. Siitä etten oo päivittelly täällä pitkään aikaan, siitä että aika on taas menny ja nyt eletään jo syyskuussa, siitä että en vaan oo jaksanu kantaa kameraa mukana tai siitä etten oo keksiny mitään mistä kirjottaa?
Istun tällä hetkel kipeenä kotona, kolmas päivä kuumeessa eikä aivot haluu tehä yhteistyötä mun kaa. Pari lomapäivää ei mua ollenkaa haittaa, mut sit ku yhistää siihen kuumeen, nuhan ja kauheen yskän nii toivois jo et pääsis kouluun terveenä.
Koulut alko jo aikoja sitten ja päivät loppuu multa neljän paikkeilla ja kotona oon viimestään puol 6.. En mä sen jälkee enää jaksa tehä mitään järkevää. Tunnen itteni nii aikaan saamattomaks ja päivät vaan pyörii samaa rataa eikä aika riitä mihinkään. Bläh.
Entiiä miten mun postaustahti tulee jatkumaan, pitää eka tottua tähän arkeen ja aikasiin aamuihin ja jokapäiväseen väsymykseen niin ehkä se siitä sit alkaa sujua. En kummiskaan haluu ottaa paineita tän blogin kanssa, mutta yritän olla aktiivisempi niin ehkä tästä jotain tulee.



instagram : lisasepponen

No comments:

Post a Comment

Piristä kommentilla :)