Vielä on kesää jäljellä

Moikka,
Siitä on vajaa vuos kun oon viimeks täällä kirjotellu. Mulla ei sillon enää riittäny aika eikä ollu motivaatiota kirjottaa blogia. Kesän aikana oon alkanu kaipaamaan tätä, tykkäsin tästä hirveesti sillonku tätä kirjotin. Ajattelin että ehkä ois aika, yrittää ainakin.
Mun elämä ei ole sen hirveemmin muuttunu, tai siltä musta itestäni tuntuu.. haha. Ensimmäisen vuoden oon ehtiny olla ammattikoulussa, mutta tuntuu et oisin ollu siellä vähintään kaks vuotta :D Uuden koulun myötä oon myös tutustunu ihan tosi moneen uuteen ihmiseen, saanu paljon uusia ystäviä!
Muuten menneestä vuodesta en ala kirjottamaan tarinaa, alotan tän bloggaamisen nyt puhtaalta pöydältä.

En oo ottanut nyt varta vasten kuvia tänne, mutta tässä ois nyt kuvia kesästä mitä on tullu räpsittyä :)

2014-07-28_12.56.49   1. Keväällä ostin aivan ihanat paksupohjaset tennarit hm:stä 2. Testailin mun kauko-ohjainta kameraan
2014-07-28_12.58.37
3. Töissä oleskelin 4. Matkalla salille töistä
2014-07-28_13.01.50
5&6 Olin kotona moikkaamassa kavereita, syötiin hyvin ja pidettiin hauskaa!
2014-07-28_13.02.49
7. Ihanille serkuilla oli konfirmaatio ♥ 8. Kesä-yöt istuskellen laiturilla kavereiden kanssa 
2014-07-28_13.03.44
9&10. Hellepäivät oon makoillu rannalla ja rentoutunu


2 comments:

  1. Kiva ku taas postaat! Ihanat bikinit pisti heti silmään :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla! :) Ostin n. kuukaus sit seppälästä, tykkään ihan hirmusti!

      Delete

Piristä kommentilla :)